söndag 7 november 2010

DAG 1

Dag ett av "hälsosamt liv" avklarat. Bestämt mig att jag ska ta bort alla sötsaker, chips, choklad, och läsk, ja allt onödigt och onyttigt. Sedan ska jag försöka träna varje dag, mer eller mindre. Det får då bli hemma, med de få redsakp och med den lilla kunskap jag har. Får göra så gott jag kan. Ska även försöka äta mindre potioner. Idag har jag tagit en liten skål med fil och havre cheerios, någon timme senare en grov macka och nu precis åt jag middag, då jag tog mycket mindre än vad jag brukar.

Ska försöka fortsätta så här varje dag. Tänkte att bloggandet skulle få mig mer motiverad att fortsätta när det känns som jobbigast. Och det har i alla fall hjälp idag mot sötsuget. Just nu känner jag mig fortfarande hungrig, plus att jag känner ett enormt sug efter något sött, men jag står emot!

Nu ska jag se på Ghost Whisperer med mamma! Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar