måndag 29 november 2010

Människor är kalla och gör så jag fryser

Att göra lista
* Lägga över alla filer från datorn till Extern hårddisk ✔
* Ta lådan med julsaker i förrådet och sätta upp julsaker i hemmet. (Kan inte göra det, når inte lådan)
* Skotta ✔
* Lägga grejer i TV-bänken
* Borsta hundarna ✔
* Borsta tänderna på hundarna ✔

Resten får jag väl göra imorgon. Just nu har jag ingen lust till något. Mamma kom hem för någon stund sedan och bara sparkar ner en i mörkret. Hur roligt känns det på en skala från 1 - 10 ..? minus 1 billion! Well well... snart, väldigt snart, ska jag inte ha med människorna att göra. De bara ljuger, sårar, sviker och är allmänt dumma och konstiga. "människor är kalla och dom gör så att jag fryser, jag ryser och jag hatar våran tid men kommer alltid att leva i den för jag är för feg att ta mitt liv." Men en dag ska jag bli fri, få leva som jag vill. Ingen som kan såra, luras, eller skada, det finns bara jag och ingen annan. Snart, väldigt snart händer det. Kanske 6 månader, kanske 1 år, jag vet inte. Det är i alla fall inte flera år. Vet inte om jag klarar ett helt år i skiten, i mörkret, i helvetet... Jag är en flygfärdig fågel som bara vill ut och flyga i friheten, bli fri, fri som en fågel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar