tisdag 30 november 2010

Vågar - Vågar inte - Vågar - Vågar inte

Har precis blivit medlem på en nätdejting sajt. Har fixat en profil och allt. Men jag vet inte om jag vågar ta nästa steg. Vågar jag? Vågar jag inte? Dessutom kostar det drygt 200-300 kr i månaden. Har tidigare varit och är medlem på gratis sajter men upplevt dem lite oseriösa. Tänkte att en betalsajt skulle bli mer seriöst. Men jag vet inte om jag vågar. Vågar man chansa? Har problem när killen tar kontakt, hur man svarar på deras frågor, vad man saka fråga tillbaks, hur man ska skriva osv. Det är alltid så svårt. Önskar ibland att man hade haft en sådan där liten figur på axeln som viskade allt man skulle skriva, säga och göra. Men nu har jag ingen sådan, utan jag måste komma på allting själv, vilket inte går alls ibland. Varför är jag inte normal? Fast det hade jag inte velat. Jag vill ha förmågan till kommunikation. Veta vad man ska säga, hur, när och varför man säger som man gör osv. Kan någon ge mig den? Någon?

Nu ska jag gå och lägga mig. Hoppas på en bättre natt än förra. Var tvungen att stiga upp efter 40 min och ta en sömntablett.. tankarna bara snurrade, kunde inte slappna av och somna. Men efter tabletten tog det inte lång tid innan jag somnade. Kanske tar en i natt igen, vi får se. Ska försöka sova själv först. Natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar