lördag 13 november 2010

Duktig flicka, men inte länge till...

Har tränat, dammsugit, tvättat golv och duschat idag! Känner mig duktig :D Har inte bara tränat, gjort annat nyttigt också! Det är ovanligt för att vara jag. STOLT, är jag i alla fall!

Enorm ångest för ikväll. Ska till brorsan Alex och sambon Emelie och äta skräpmat! Daddy är inte hemma, han är i Tailand fortfarande. Johan är inte heller hemma, vet inte var han är. Kanske hos flickvännen? Vi ska äta chicken nuggets, chilicheese (tre olika sorter) och pommes/kroketter... Bra mat? Inte för fem öre! Värsta maten man kan äta, typ... Pizza är kanske något värre, eller? Beror väl på om de ska fritera maten eller göra den i ugnen. Usch, fasar för det! Det är väl bara att gilla läget, kan ändå inte styra mitt liv. Men det ska fan bli ändring på det när jag flyttat hemifrån! Ska bara köpa hem nyttiga saker, inte ha onyttigt hemma. Finns då ingen risk att man småäter. Kanske har jobb då med, ett jobb där man rör på sig mycket. Som t ex på ett hunddagis, där man måste gå ut med hundarna ganska ofta. Nej, nu får jag sluta föreställa mig mitt liv, blir oftast ändå inte så. Blir så jäkla besviken och ledsen. Bättre att föreställa sig att jag inte får något jobb och att jag inte får en lägenhet. Men hoppas gör jag! Som in i bomben! Vill så gärna flytta, ha ett jobb, klara mig själv och bara få leva så som jag vill och bestämmer. Ingen ska få komma och säga hur jag ska ha det, hur jag ska vara, vad jag ska säga och inte säga osv. Ingen ska heller få bestämma vad jag ska göra, jag gör det jag vill och tycker är kul! Aaah.. Längtar som tusan nu bara för det. Jag hade kunnat flytta idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar