måndag 22 november 2010

Stan med Maja

Kom precis hem från stan. Träffat Maja, min kontaktperson. Var tvungen att ta bussen, och det var inte lätt. Det gick helt klart, men fyfan vad det var jobbigt. Både dit och hem. Maja hade svårt att hitta mig när jag kom fram, och jag hade problem att hitta till Hansa Companiet, där vi skulle mötas. När jag till slut hittade, syntes inte Maja till. Skrev ett sms att jag var på en hörna vid systemet och efter någon mint kom hon, thank god! Vi gick in i alla möjliga krimskrams butiker, väldigt mysigt faktiskt. Gillar sådana butiker som säljer lite allt möjligt. Vi avslutade med att äta China Box på Södervärn innan jag tog bussen hem.

På väg hem från bussen

En av de krimskrams butikerna som vi besökte

Sålde en jättefin touch jordglobslampa. Pris 795 kr.

Men denna var ändå finast, en svart jordglob i glas. Den fanns även på en ställning. Pris 2159 kr eller 2450 kr på ställning.



Åååh vad jag ville köpte den svara jordgloben på ställning. Men vem fan har 2500 kr? Och om man har, kan man lägga ut så mycket? Varför måste man alltid hitta något som man vill ha när man inte har några pengar! Varför måste det vara så? Åååh....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar