lördag 20 november 2010

Galen mamma

Älskar min mamma, men ibland är hon lite galen. Direkt när hon kom hem från jobb idag, började hon ställa sig och steka pannkakor! Dubbelstats också! Helt galet!

mmmuuummss...
Galet mycket socker! ;o

Hon stekte alla dessa pannkakor trots att hon nyligen har opererat båda sina händer! Såå galet!


Jag älskar, älskar, älskar min mammy, för hon är verkligen sååå uuunderbar! Ett bra exempel är när hon var i Finland och köpte en hundsäng till mig att ha till Chilly. Hade tidigare sagt att jag velat ha en, men då hade hon sagt nej. Och så när hon kom hem från Finland, hade hon en i bilen! <3



Till dig mamma! <3

Hon, kvinnan som gett mig livet.
Hon, som är så lätt att ta för givet.
Hon, som är där för mig vad som än händer och var jag än gör.
Hur elak jag än är och hur mycket jag än förstör.
Hon, som kommer följa mig genom livet, till jag blir stor,
Jag pratar förstås om min kära mor.
Livet utan henne skulle aldrig bli det samma,
jag skulle aldrig kunna klara mig utan min mamma.
Min mamma, har funnits där så länge jag kan minnas,
Och vore det inte för henne, skulle jag inte ens finnas.
Det finns så mycket man borde tacka henne för,
Och visa sin uppskattning för allt hon gör.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar