torsdag 18 november 2010

I love the life at this moment...

Kom hem för ett tag sedan efter att ha varit hos tandläkaren och lagat ett hål. Fy för vad jag har varit rädd och nervös inför besöket. Var 100% säker att det skulle göra ont, precis som det gjorde sist. Men nej, det kändes ingenting! Absolut ingenting! Tandläkaren frågade innan han började om jag ville ha bedövning och självklart svarade jag JA. Antagligen fick jag ingen bedövning sist jag lagade hål, eftersom det gjorde så fruktasvärt ont. Så glad att det äntligen är över! Känner mig jätteglad, ler hela tiden känns det som. I love the life at this moment, tomorrow I'll be deprest again. Jag log och jag pratade med tandläkaren, det kändes helt avslappnat och lugnt. Älskar honom! Han är en bra tandläkare, absolut den bästa jag haft... och jag har haft många genom åren! I'm so happy happy! Åh just det, morfars hund Happy har också varit hos tandläkaren idag! Ska hämtas 16.00. Hon blev sövd, de tog tandsten och de drog ut 10 tänder på henne! Sådan otur hade inte jag! Ska fan borsta bättre än någonsin, skölja med flux och använda tandtråd som bara den. Inga fler hål för min del! Det kommande året ska jag kämpa, vill inte bli som morfar! Han har nästan inga tänder, han kanske har 4! Usch, nej sådan vill jag inte bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar