måndag 8 november 2010

DAG 2

Kunde inte stå emot i igår kväll. Åt lite chips och två mackor. Chipsen var onödiga, men mackorna var nödvändiga. Var faktiskt lite hungrig, kanske hade räckt med en macka. Fasar för ikväll. Mamma och jag var och handlade idag, bara onyttiga saker, så som godis, choklad och kakor... Jag vill inte, men ändå kan jag inte stå emot. Har varit duktig under dagen, men det brukar jag vara. En liten skål med havre cheerios och fil till frukost, en macka till lunch och middag. Middagen tog jag också idag mindre än vad jag brukar. Känner mig hungrig just nu, men på något vid känns det skönt. Då vet jag att jag har ätit lagom mycket. Får se om jag kan stå emot ikväll... Blev inte mycket träning idag heller, lite på morgonen, max 30 min. Får se om det blir något lite ikväll.

Tror faktikst att jag går och sätter mig vid "AB Swing"-maskinen nu och tittar på tv med mammy. Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar