onsdag 10 november 2010

DAG 4

Tränat som bara den idag. Kört ett och halv program med Leg Magic, ca 45 min, ungefär en timme på AB Swing, gått upp och ner på  trappans första trappsteg, ungefär 15 min, sedan har jag även gjort några knäböj i kanske 10 minuter. På kvällen testade jag även Abtronic x2 i 10 min på magen, ska köra med den i en månad tänkte jag och se ifall den ger resultat. Tror inte att det var mer. Känns som mer men det var nog allt. Tänkte köra med Leg Magic imorgon igen, skitenkla övningar, jobbiga men lätta att göra, det går fort och det är skönt att följa någon annan. Sätter bara i en skiva i DVD-spelaren och startar den. Det är ett program i 30 min, cirkelträning, med 1 min per övning. Åt några gifflar nu på kvällen, men nu är de slut och jag ska försöka att inte äta något imorgon! Nu får det fan räcka!

1 kommentar:

  1. Du e jätteduktig Nee-Kee som kämpar på! Ett litet tips är att ta en titt på fruktavdelningen i affären å tänk hur fräscht allt ser ut och köp hem frukt. Så fort du känner det där suget så får du inte äta något annat än en frukt :) Ett annat tips är att schemalägga matintaget. Så du skriver upp innan precis vad du ska äta och vilken tid :) Keep up the good work!

    SvaraRadera