fredag 26 november 2010

Idol-kvällen är slut...


buuuhuu... Glad är jag iaf att Jay gick vidare! Han är bra och jag vet inte, men jag diggar honom starkt. Grät nästan av glädje idag! Har nog aldrig gråtit av en film eller ett tv-program förut. Nära har det varit några gånger, att man har blivit tårögd bland annat. Har aldrig röstat på något program tidigare heller. Men förra fredagen och idag röstade jag två gånger på Jay, för så starkt känner jag för honom! Hoppas verkligen att han kommer till final!

Jahapp.. kanske att man ska ta och gå och lägga sig? Eller? Har ingen lust alls... samtidigt som jag inte har någon lust att sitta uppe. Har ändå inget att göra, så på det viset är det lika bra att gå och lägga sig. Det är alltid så när jag är ensam hemma, att jag inte har lust att sova, även om jag är uttråkad.  Man kan fråga sig varför. Har tyvärr inget bra svar, men önskar att jag hade. Jaja, ska ta ut hundarna, borsta tänderna, släcka, låsa och stänga det som behövs, sen går jag och lägger mig... natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar